Tuesday, August 28, 2012

Dating day ! :D

Tarikh waktu kejadian : 26/8/2012

************************

Assalamualaikum :)

Actually sekarang dah pukul 4 pagi pun. Mengantuk teruk .. Tapi nak update gak bagi selesai. Huhu. Memang la takda sapa yang suruh update. Tapi ada ja tu yang tunggu aku update. Haha .. (perasan !)

Hari Ahad lepas aku keluar dengan hubby. Malam before keluar dating tu aku ambil kunci kereta siap-siap and simpan dalam bilik. Sorok dari mama. Hehe. Teruk gila perangai. Esok tu pukul 9 nak keluar, pukul 9 tu baru mesej mama kata nak keluar :p

Dating kali ni lepak Village Mall, Sungai Petani ja. Movie maraton. Memula tu hubby plan nak turun Alor Star. Tapi aku kesian plak kat dia sebab dari Penang nak turun AS, then malam tu balik Penang plak. Penat kat tengah jalan ja kalau cetu. Huhu.






First movie kitorang. Ni pilihan aku. Hehe. Layak kawin lagi tak ??








Pagi ni dua-dua pun tak breakfast lagi. Tu pasai hubby beli kek. Tapi tu pun still tak boleh makan sebab masuk panggung tak boleh bawa makanan luar. Huu T.T 




Bank bergerak saya :D




Second movie kitorang.




Couple seat. Mana main single seat :p


Habis wayang, kitorang pergi Tesco. Lepas tu patah Village Mall balik cari makanan. Tapi full T.T




No more seats for us :(




Last-last terjah Secret Recipe. Tu pun sedap ................ :)

No comments: