Friday, July 1, 2011

GCB freak out and seks kantoi

Tittle pasai seks tu yang tak tahan tu. Bikin panas je eh. Nanti aku cerita.

Suppose hari ni kitorang keluar berempat. Tapi last-last minit, cousin laki aku tarik diri la plak sebab ada emergency dekat tempat kerja dia. Kan dah rugi RM11.65 aku. Huhu. Sebab dia janji kitorang, nak belanja GCB dekat mcD ni. Huhu.. Best tengok iklan kot weyh. Haha. Orang senang terpengaruh. Agak-agak la kot.




Ni muka budak yang tengah excited nak main bowling. Last-last tak boleh main jugak sebab tempat full. Nak suruh kitorang tunggu ? Memang TAK AH.




Aku bajet nak makan fun fries ni masa diorang tengah duk karok. TAPI tetiba tak jadi sebab seks kantoi tu la ...




Lepas makan, Shima pulun deal dengan Adik Bin. Sapa kalah bowling, kena belanja karok. Tapi dah bowling tak boleh main, so dua-dua pakai duit sendiri. Kesiannn .. 

Hah, kat sini la ada seks kantoi. Haha.





Masa diorang tengah sibuk karok, aku buat ah kerja aku sendiri. Main-main henset, usha purse baru. Merah kau ! Hehe. Lepas tu curi-curi snap gambar orang. 

Sekali, ada la 2 mamat ni usung budak pempuan mabuk masuk box karok sebelah. Box kitorang ni yang paling hujung. So, sebelah dinding box aku tu ditutup dengan kertas. Kira cermin tu boleh pantul image balik la. Aku masa tu, duk sandar kat dinding yang divide box kitorang. Kira muka aku pandang kat arah cermin yang boleh pantul tu la. Tu yang boleh ternampak projek sebelah tu. Cilaka gak ah.

Mula-mula tu aku nampak dah diorang duk usung pempuan tu masuk, tapi tak clear pun sebab cermin yang boleh pantul tu, dia cover dengan kertas kuning. So nampak malap-malap je. Lain kali cover la dengan kertas hitam kan - -"

Aku rasa la, diorang ni baru lepas menagih kot. Tagih bau gam. Sebab aku nampak dia hidu gam. Projek tak reti cover lansung .. Yang aku pun, dah tak karok sama, so nak buat apa lagi dalam box tu kan. Ada la sekali tu aku terpandang box diorang, pastu tak pasai-pasai box kitorang kena tendang. Biatch ! Diorang yang takda otak, nak marah-marah orang lain watpa.

Dah la dekat luar tu ada pak cik dengan cucu dia 2 orang. Kesian pak cik tu aku tengok. Laju ja dia tarik cucu-cucu dia. Budak-budak muda lak, ramai je yang tengok curi-curi. Curi-curi tengok dari depan box aku plak tu. Kesian aku .. Huu.

Tau diorang buat pa ?

Kiss tu maybe ada yang kata normal. Tapi kalau kiss badan pempuan tu sampai nampak habis body mentah-mentah, normal tak agak-agak ? Lepas tu, kalau main sembam-sembam muka tu pun, maybe normal. Tapi kalau pempuan tu dah mula sembam muka dekat area zip seluar laki tu, normal tak agak-agak ? Main raba-raba. I raba you, you raba i. Normal la kan. Tapi kalau dah laki tu raba dalam seluar dengan baju perempuan tu, normal tak agak-agak ?

Dah la tu, kan tadi aku ada sebut dalam tu ada 2 laki. Sorang laki buat projek, sorang lagi buat apa ?

Renung-renungkan.. Hehe.

**********************************

AkuKata : Try la cuba cari. Kot-kot diorang upload video diorang dalam internet. Haha.



No comments: