Tuesday, August 28, 2012

day out

Tarikh waktu kejadian : 24/8/2012


****************************

Assalamualaikum and halu halu ;)

Lambat update ni yang buat malas nak update terus ni .. Nak online kat rumah, tenet siput. Bila ntah line situ nak ada 4G T.T

Suppose hari Sabtu (25/8/12) tu aku dah nak balik Unisel dah. Tapi sebab highway confirm confirm jem, maka dengan itu abah aku SARANKAN aku untuk ponteng kelas hari isnin and balik Unisel hari isnin tu. Untuk tak jadi anak derhaka, so aku pun ikut lah. Haha. Jumaat tu shopping baki-baki barang siap-siap dengan Shima.

Shima nak buat kek carrot. Best woi jadi pompuan. Kenyang perut ^___^




Ambil gambar dalam Tesco. Macam jakun gila first time masuk Tesco T.T





Mana kamera hala, situ la dia senyum :p




Siap usung resepi lagi woo :D




Senyum kambing. Mbekkkkk -.-'


Lepas shopping, kitorang cari kedai makan. Memula tu nak pekena steamboat kat ShabuShabu. Tapi sebab hari tu Jumaat kot, so kedai tu tutup. So kitorang pergi kat Secret Recipe sebelah tu. Padan muka ShabuShabu. Hari tu dia kerugian RM53. (motif cakap ??-..-")




Driver hari ni ....




***********************

AkuKata : dulu aku suka drive. Tapi sekarang rasa macam ............. ARGH !! malas !

No comments: