Saturday, January 18, 2014

Final date 2013

Assalamualaikum :)

Sekarang ni tengah ada mood nak berblog. Dah rajin balik nak menaip. Hihi. Ni cerita tahun lepas. Lama gila kot. Haha. Final date untuk tahun 2013. Ni baru Januari 2014. Takda la lama sangat :p

Semalam, sebelum tidur aku belek-belek story lama. Buka yang part melancong tu. Ambil mood. 2 minggu lagi nak pergi holiday dengan family. Wee :D

Semenjak kereta aku rosak, aku dah tak dating dengan hubby dah. Masing-masing bawa haluan kiri kanan. I mean, haluan memasing. Hubby dengan member dia, aku dengan Aimi. Balik balik muka Aimi. Bosan. Hahaha.

Aku ada ja cousin yang tinggal dekat KL. Bersepah. Shima pun ada :) Tapi macam jarang nak keluar. Asyik teman Aimi je ke hulu ke hilir. Banyak betul shopping minah tu. Lepas tu gedik kata "aku tak kaya pun". Rasa nak tampar je. Kih kih kih :p Takpa, dia tak baca blog ni. Dia kata bosan -____-" *rasa nak tampar je




Ni masa aku pergi dating kat Sunway Pyramid. Dah berkurun dah tak pergi. On the way nak pergi ambil hubby kat apartment dia tu, aku bergaduh apa ntah dengan dia. Lupa. Tapi lepas tu berbaik balik. Dah sampai dekat apartment, aku whatsapp dia, dia tak reply. Aku call, dia tak angkat. Time tu aku dah angin balik dah. Dekat setengah jam aku tunggu, lepas tu baru dia angkat call. Dia kata dia TIDUR. Argh ! Memang marah gila la time tu. Padahal orang dah cakap dah kata on the way. On the way nak pergi Sunway tu, aku yang drive. Time tu masing-masing senyap je. Krik krik habis. Haha. Tapi tak lama pun. Then berbaik la. Biasa la, aku kan baik. Hihi :p



See, dah berbaik. Dalam ni aku nampak gemuk gila. Ok, salah baju :p



Aku cukup tak suka dia buat iphone dia macam tu. Sticker sana sini. Yang casing lama lagi la penuh sticker -___-" Aku rasa aku kena beli casing la kat hubby. Lepas tu paksa dia pakai and jangan buat tambahan papa ! :p



Tadaa.. Ini la breakfast + lunch + tea time + dinner kitorang. Makan lepas maghrib. Terbaik !

Dating kat Sunway Pyramid time ada sale ni sangat la tak best kalau balik dengan tangan kosong. Tapi nafsu nak shopping takda sebab keluar dating. Kalau nak shopping, kena keluar dengan kawan or cousin. Baru la bernafsu.

Kalau keluar dating, paling lewat sampai rumah pukul 11 malam la. Tak berani balik lewat dari tu sebab Unisel kan hutan. Hehe.

*************************

Ni dating sebelum dating yang kat atas tu. Napa aku tulis yang atas dulu, aku pun tak tau. Pakai letak je. Asal boleh :)

Dating yang ni kitorang pergi One Utama je. Balik-balik, OU. Balik-balik, OU. OU pun dah bosan tengok aku. Hari ni aku pakai baju yang hubby beli untuk aku. Aku dah kata dah jangan beli, jangan beli, tak nak. Tapi dia paksa gak :p



Bawa hubby pergi makan kat Absolute Thai ni sebab makanan kat sini semua sedap :) From top to toe. Eh ?

Aku mula kenal tempat makan ni sebab Aimi yang ajak masuk. Masa tu aku nak makan shushi, tapi Aimi paksa gak masuk sini. Haha. makan-makan, sedap. Tetiba rasa tak menyesal. Lepas tu pos la instagram. Then tetiba Aida komen kata makanan kat situ sedap. Dia suruh aku try pulut mangga. Sampai hari ni tak sempat makan lagi.



Ni sup hubby. Macam biasa la, makanan hubby, aku punya. Makanan aku, aku punya. Hahaha. Aku dengan hubby dah serasi sangat. Aku rasa senang sangat dengan dia. Aku tak hipokrik, aku tak cover-cover ayu. Sikap buruk-buruk semua aku tunjuk je supaya nanti dah kawin, dia tak rasa menyesal. Haha. Tapi buruk- buruk aku pun, aku tak pernah la kentut kat dia. Dia tu je suka tuduh aku kentut sepah. Menipu je tau -_____-"




No comments: