Friday, January 17, 2014

settle down for citra

Assalamualaikum :)

Morning ! Lama gila tak update blog. Viewer pun dah makin kurang. Tapi tak kesah pun. Sebab blog ni personal tapi bukan private. Ni untuk baca sendiri je. Takda keinginan untuk tambah peminat or cari side income pun :)

Well, today is 17/1/2014. So maknanya lama dah la aku tak update or jenguk blog ni. Blog org lain pun dah lama aku tak buka sebab takda masa. Im busy. Hehe.

Lepas kereta aku eksiden haritu, macam yang dijanjikan, 3 minggu kereta aku siap. Aku suka betul dengan orang yang buat kerja laju and tepati janji ni. Suka tau. Haha. Abah aku punya la tak yakin dengan mamak tu. Dia kata 3 minggu. Dan, memang 3 minggu tepat. Melompat-lompat dah aku bila bengkel kat Selayang tu call suruh ambil kereta. Hihi.

So weekend, hari Sabtu kot, abang and Afiq datang pick up aku kat rumah sewa. Masa dalam kereta, tak habis-habis Afiq kata Unisel ni dalam hutan la, takda shopping complex la. Haha. Masa on the way nak pergi IKEA pun, tak habis-habis duk tanya lambat lagi ke nak sampai -__-"





First stop, IKEA. Memang nak bawa abang datang sini pun sebab nak tunjuk almari ni. Abah nak beli, tapi haritu abang tak ikut. So abah suruh tunjuk kat abah dulu, tanya dia suka ke tak. Kitorang 3 beradik akan rombak bilik tidur. And of cos bilik paling besar tu bilik aku. Hahaha. Tapi abang dengan adik akan dapat bilik baru -_-"

Lepas IKEA, bawa abang dengan Afiq pergi The Curve sebab situ macam food heaven. Macam-macam ada sampai tak tau nak makan apa. Last-last Afiq decided nak makan Kenny. So, Kenny la.



Afiq. My adik sepupu. Best friend adik aku. Serupa ja perangai dua-dua. Haha.





Masa tengah makan ni, 2 kali abah dengan mama call. Abah kata, nak pergi ambil kereta pun sempat relek. Haha. Abah takut bengkel tutup. Tapi aku relek-relek lagi. Buat apa nak gelabah. Relek brother, brother relek. Haha :p



Jumpa pun dengan my baby. Hehe. See, bengkel tak tutup lagi la. Ada lagi setengah jam. Hihi.



Final check up. Lampu tak menyala -_-



Cun macam biasa. Hihi.


Memandangkan dah 3 minggu aku tak drive, and trauma dengan bunyi langgar tu still ada, aku drive kali ni bawa 80km/h je atas highway. Haha.






Kbai




No comments: