Tuesday, February 1, 2011

mama dah ODW

Mama nak datang Bangi hari ni. Pukul 4 petang bertolak. Berdua dengan abah je. Huh ! Jelous. =.="

Petang tadi tak buat apa-apa pun. Lepas tengok cerita Womb Ghost dekat channel berapa ntah, terus aku masuk bilik, mandi. Hanis plak sedap-sedap je gerodek semua benda alah dalam lappy aku. Takpa. Sharing is loving. Jangan jumpa benda pelek-pelek sudah...

Eh, ada ke ???

Sudah-sudah mandi je, tak tau la kenapa rasa nak terkucil sangat-sangat. Padahal baru je lepas mandi. Cilaka di situ. Tapi dah dasar malas nak masuk toilet balik, so tertonggek-tonggek la kat situ. Alaa, situ la. Kat katil. Not atas, not bawah. Tengah-tengah. Hahaha. Sengal.

Then, tiba-tiba cu buka pintu bilik suruh pasang cadar dalam bilik Ashraf. Ok, first time masuk bilik dia. Memang cantik. KOSONG gila. So, memang 'cantik'. Hak hak hak.






Meja mekap pun kosong. Ish ish. Sampai dedoren pun takde. Tak boleh la macam tu. Kalau krim pencerah takda, aku boleh tahan lagi. No need pun. Huhu.

Dia tak macam abang aku. Korang nak apa. Barang mandi dia lagi banyak dari aku tau dak..! Tapi takpa, barang dia, barang aku jugak. Haha. 1 bilik mandi, kami 2 ja yang guna. Jelly yang bagi gigi putih tu pun kalau ikutkan hati, nak je aku rembat. Haha. Tapi dia beli mahal-mahal. Tak boleh la. Lagi pun berus yang nak sental dekat gigi tu ada satu ja. Tak mau aih ambil bekas dia. Huhu. Geli ceq !

Sambung balik yang tadi..

Lepas kemas-kemas sebarang dua barang, cu jerit minum petang. Baru telan sebijik dua pisang goreng, cu ajak terjun kolam plak. Hehe. Highlight yang cu ajak tu =)




Jum sembur ramai-ramai. Splash !

.

No comments: