Sunday, June 19, 2011

holiday di Langkawi [ day 3 ]

Hari ni hari last dah kitorang kat sini. Time ni la nak main game air puas-puas pun. Pagi ni kitorang sarapan lagi kat gerai semalam. Murah gila kot.

Lepas makan ja, terus kitorang serang pantai. Then naik banana boat ni. Sekepala kena RM15 ja. 



Masing-masing muka excited. Padahal Ifah tak nak join tu. Tapi kitorang paksa gak. Kitorang memang suka paksa-paksa ni. Kan - -"

Aku siap belari-lari lagi pergi dekat banana boat tu. Sebab tak nak duduk paling depan. Haha. Nasib baik ada Bitah. Dia ni bukan reti takut pun :)






Paling depan, Bitah > aku > Meyna > Ifah > Eyn > Onet.

Compare dengan kena tarik dengan speed boat, yang ni lambat sikit. Jet ski ni tak kuat. Tapi teruja jugak ah sebab kitorang naik pagi. Time air pasang. Ombak dia jangan kira la. Tinggi ...... ! Huhu.




Lepas kena humban ja, terus kitorang berenang cari darat. Air masuk hidung oh. Habis masin taik hidung kitorang. Hehe.





Balik-balik chalet ja, kitorang terus mandi and kemas beg. Pukul 12 tengah hari tu, kitorang check out. 





Aku kena bayar RM17 je duit chalet dengan Eyn. Meyna bayar yang selebihnya. Then kitorang pergi kedai Mira, ambil dia. Dia dengan Kak Cik bawa kitorang pergi makan.




Pukul 4 petang, aku + Meyna + Eyn naik feri balik Kuala Kedah.

Time dalam feri ni seram gila. Sebab ombak tengah duk menari-nari. Sekali dengan feri kitorang pun duk menari. Goyang sakan. Huhu. Nasib best. Rasa macam naik pirate ship ja kat fun fair. Haha. Kekadang tu rasa macam naik roller coster pun ada jugak :p

Dalam pukul 5.45 petang, kitorang dah sampai jeti Kuala Kedah dah :)


2 comments:

DS Mazdasa said...

perrr.. aku pun nak boh jugak ar holiday aku.. hahahah tunggu edisi aku lak.. hjajajja

Unknown said...

hahaha... orait :)