Sunday, September 11, 2011

buat ujian kesihatan dengan hubby

Tempat : Mid Valley. Tak jauh pun kan ..

Mula-mula tu, aku takut nak ambil ujian ni. Sebab dia ambil darah. Paham-paham la kan kalau dia nak ambil darah tu. Confirm la guna jarum satu saat tu. Aku pernah try time kat matrik dulu. Habis 5 jari aku diorang cucuk. Sebab darah aku cepat kering, so bila diorang nak banyak darah, diorang cucuk banyak-banyak. Macam !@#$%%^ . Last-last, darah aku jenis B ok. Hehe.





And the results : -







Hubby BMI normal. Tapi dah hampir kat overweight. Hehe. Tekanan darah normal. Tapi kadar glucose dalam darah TINGGI ! Lepas ni takda lagi coke. Muktamad !



Dia patut contohi wife dia. Haha. BMI normal. Tekanan darah normal. And kadar glucose dalam darah pun NORMAL. Harap mengerti ya. Hahaha. Kakak yang check tu kata "go on with your diet". Pasni boleh ka makan megi 2 kali seminggu lagi ?? Kerepek setiap hari? Buah buahan seminggu sekali? Nasi sekali sehari ? dan air 2800 ml sehari ?? Go on with your diet, people. Go on ..

No comments: