Friday, September 16, 2011

sambutan hari malaysia + merdeka

Kat sini laa nama Unisel muncul hari ni ..

Dataran Merdeka :)
 
I'm here today to celebrate merdeka. Semangat kot. Haha. Last year pun aku sambut merdeka jugak. Dekat stadium. Tapi last year punya, aku dengan member-member UMP. Satu bas pergi. Bulan-bulan puasa pun buat-buat semangat jugak even time ucapan bagai tu, semua pakat-pakat terlelap tak ingat dunia. Tapi part nyanyi, semua pakat segar kot. Haha.

Tapi tu LAST YEAR. This year, aku dengan Unisel plak. And .. peneman. Secret ok. Tak boleh cerita sini. Nanti ada orang tu marah :p




Kali ni aku bawa kamera aku sendiri. Tu pun rasa macam pakai kamera orang lain ja. Terus jadi buta function. Huhu. Dah lama sangat tak main dia - -"





Time helikopter ni keluar kat main screen, semua pakat jakun kejap. Tercangak cangak cari helikopter tu ada kat mana. Sebab dia keluar kat skrin dulu, baru yang real punya keluar.




Roller blade ! Lama gila tak main .. Aku punya dah rosak. Memang padan muka.






Ada Intan Ladyana dengan Yana Samsudin kat situ. Shaheizy Sam pun ada. Kat belakang diorang.

Kat sini tak excited lagi. Part bawah ni baru excited. Padahal takda menda pun - -"




Ok, tu ja nak tunjuk. Nite :)(:


No comments: