Monday, January 2, 2012

good bye 2011

Hari kejadian ni, 31/12/2011. Pukul 5.30 pagi lagi aku dah bangun masak untuk hubby. Takda la masak hebat sangat. Simple simple ja. Aku buat nasi goreng, goreng sosej dengan buat roti celup telur. Tu pun, sedar-sedar dah sejam setengah aku kat dapur. Dengan mengantuknya lagi. Fuh !

Pukul 9.16 pagi aku bertolak pergi kolej hubby. Sampai sana, kitorang pergi Taman Bunga Raya dekat area tugu negara. Baru aku perasan kat situ ada macam-macam. First time kot aku pergi. Hehe. Situ ada Taman Burung, Planetarium, Muzium Polis, Taman Tasik Perdana, etc. Ok, jakun kejap -..-



Ekspresi muka kejakunan melampau


Tetiba ja rasa nak kurung hubby dalam peti besi. Sebab takut orang lain sambar.


Lepas Taman Bunga Raya tu, kitorang pergi Taman Tasik Perdana. Datang sini dah pukul 12 dah. Matahari tegak atas kepala oh. So kitorang tak sempat pun nak pusing habis. Takat pergi jenguk taman rempah ja. Hihi ..


" lihatlah tanaman saya. Subur kan ... Lembu saya tanam sendiri dalam farm ville " - kata hubby :p

Lepas snap snap 4, 5 keping, kami pergi berkelah makan. Lapar oh .. Kesian enzyme perut kami -..-



Excited terlampau. Hehe. Kasi cubit sikit itu pipi :)


Simple kan. Makanan tengah hari yang boleh makan sampai ke malam. Hehe. Nasi goreng tu aku buat banyak gila. Roti telur tu ada 6 keping kot kalau tak silap. Sosej yang ada cheese kat tengah tu sampai 4. Makan sampai buncit yaw :p

Before nak makan tu, tak sempat telan lagi hubby dah kata sedap. Wow ! Ambil bau pun dah boleh kenyang la ceni. Hehehe :p


Lepas tu, kami pergi tengok Alvin and Chipmunks 3 kat Wangsa Walk sebab situ seat couple dia superb. Haha.

Lepas wayang, pusing lagi cari spek hubby. Snap snap kat Wangsa Walk tu. Makan ais kacang. Nyum nyum.


No one treats me like he did. Kalau nak bermanja, he is the best person ( besides my mom ). Kalau nak gaduh, he is the best guy. Sebab aku boleh menangis 4 hari non stop disebabkan dia. Try me :)

Malam tu, kitorang sambut new year dekat Dataran Merdeka. Ok, actually tak nak story pun yang ni. Tapi this is the first experience ever. Tak pernah sambut new year pun before ni. Tapi hari ni hubby bawa pergi sana tengok bunga api sama-sama. Sangat meriah ok. Nasib malam tu pukul 2 pagi pun ada 'ulat' lagi. So kami boleh la balik pergi lepak KFC sementara tunggu pagi. Ok, bukan lepak la. Tapi tidur - -"


No comments: