Thursday, March 8, 2012

Woman In Black

Pagi semalam ada test Biochemistry. Jangan cerita la. Yang tu memang hancur dah. Baca pun macam tak baca. Padahal baru semalam buat nota, tapi bila tengok soalan, sakit hati oi. Memang aku paksa diri nak suruh ingat balik dua benda alah penting tu, tapi tetap tak ingat. Rasa nak koyak je kertas test tu lepas tu hantar. Boleh ?

Habis test Biochem, aku balik bilik terus tidur sebab first day period. Memang sakit la, tambah dengan sakit hati plak. Hari ni hubby pergi klinik UTM sebab demam. Check-check suhu, kena 38.8 degree celcius. Tinggi la kan. Dapat mc 2 hari, tapi ambil sehari ja. Lepas balik klinik, boleh pulak pergi main bowling kan. Memang hangin kus kus la kat situ. Orang nak dia sembuh cepat, dia kata dah sembuh -.-" *nasib aku bukan doktor. kalau tak, memang 4 jarum la aku kasi :p

Petang ni pulak, suppose ada test Chemistry. Open book. Tapi tetiba tak jadi open book, jadi open book + laptop + open meeting segala. Kena bawa test tu balik rumah. Sebab lecturer bagi soalan BAPAK SUSAH. Nak sangat open book test kan. Memang malam tu semua orang berkumpul kat rumah aku dari pukul 8 malam sampai 3 pagi kitorang buat test. Test 9 soalan jawab 7 JAM. Siot ! SUSAH GILA HOI. 10 markah test tu penting gila kot untuk kitorang. Sebab dalam empat subjek, Chemistry ni la kitorang bajet boleh A pun.

Ok, back to main story ..

Petang tu bila dah test cancel, kitorang plan nak pergi tengok wayang. Elmy siap bagi cadangan ponteng kelas Koko lagi. Haha. So lepas ambil paper test kat kelas ja, terus pergi Kuala Selangor.



Kidnap gambar dari Google

Kitorang pergi One Plaza yang dekat belakang Tesco tu. Tupai.com kata One plaza ni ada bowling, snuker, karoke, ballroom, panggung wayang dengan 5 halls. Aku google ja cari benda ni sebab dalam 2 kali aku pergi One Plaza, aku pernah jejak pintu masuk ja. Sebab masuk-masuk main door tu ja, terus terpampang kaunter tiket wayang. Memang One Plaza tu muncul semata-mata untuk wayang la kot -..-

Masa on the way nak datang sini pun, semua pakat tak tau nak tengok apa. Sebab dalam banyak cerita yang ada, semua pakat ada orang tengok dah. Tak best la kan kalau ada yang kena tengok cerita 2 kali, or tengok lain-lain hall. So, kitorang sepakat tengok cerita Woman In Black ni sebab ni cerita hantu, Daniel Radcliffe yang berlakon.




Tiket seorang RM7 ja. Aku macam terkejut sebab selalu keluar date dengan hubby kat KL tiket RM14. 2 kali ganda kot. Pernah tengok wayang kat Kedah, rasanya harga tiket RM7 jugak, tapi mengada nak buat-buat terkejut kat sini. Hehe.

Cerita ni starting dia agak boring la. Mengantuk ja aku rasa, tapi tengok jugak sebab dah bayar 7 ringgit. Tongok punya tidur punya tengok, sampai ja part separuh, cerita ni jadi seronok gila. Gila terkejut tengok cerita ni. Seram pun ada. Lepas tu memang tengok sambil nyorok muka belakang Elmy la. Sound dia memang superb. Kalau aku tengah mengandung, kompom terberanak kat situ punya laa. Best :D

Habis wayang tu terus balik sebab ada konflik dalaman. Semua pakat moody ja lepas keluar tu sebab kitorang ( 4 dari 5 orang ) ni keluar, semua pakat nak enjoy, tetiba ada spoil. Ok, cerita gaduh-gaduh ni tak nak cerita. Drive balik 100km/h, dalam 20 minit dah sampai kelas Koko. Masuk-masuk, lecturer takda pun. Memang hot and crunchy la cerita dia.





No comments: