Wednesday, May 9, 2012

Marvel The Avengers

6/5/2012 ( Ahad )




Hari ni keluar date last dengan hubby before balik Unisel. Jujur aku cakap, aku malas gila nak balik Unisel ni even barang-barang semua aku dah siap pack awal-awal lagi. Aku malas nak tinggalkan family. Malas nak tinggalkan hubby. Ayoyo .. Semuanya ada kat Kedah. Kalau dulu, excited gila nak balik Unisel ni sebab boleh dating dengan hubby every week. Boleh overnight. Boleh bebas pergi sana sini. Sekarang hubby dah takda sini ..

Cerita pasai movie ni, aku pilih 3D sebab 3D ni ja yang ada pagi-pagi ni. Leceh gila bila pakai spek dia tu. Dengan tak malunya aku mengaku, ni la first time aku tengok 3D. Hee :p Jakun right. I come from kampung. Nonsense nak bagitau tu pun. Kampung sekarang pun moden ok. Cuma kabel fon je takda. Hahaha. Orang curi !

Masa tengok cerita ni, sepanjang 2 jam setengah tu, berapa kali eh ayah hubby call. Baru ingat nak ajak hubby temankan pergi Mydin. Last-last terpaksa pergi sorang sebab mak suruh hubby balik. Mak nak guna kereta. Hmm. 

*********************************

AkuKata : I love the way you say you love me, hubby.. And i love you too :)


No comments: