Tuesday, May 15, 2012

Dark Shadow

Kelmarin kan, aku pergi One Plaza ( OP ), KS. Tengok cerita Dark Shadow ni dengan Kak Lita and Erna. Memang dah lama dah aku tunggu cerita ni... Mula-mula tu bajet nak tengok pukul 2.30 petang tapi tak sempat. 




Pukul 2.30 petang tu kitorang baru sampai OP. Situ dah la takda iklan. Masuk-masuk terus cerita. So jangan mimpi la pukul 2.30 sampai, kalau lewat 2 minit pun kira halal. Memang haram lah tak.

Kitorang beli tiket pukul 4.45 pulak. Sementara tu pusing-pusing Tasco dulu. Stop makan, stop beli keropok, mamam shushi murah. Dapat half price shushi tu .. Sakan. Lepas tu pergi OP balik. Pusing atas bawah atas bawah. Then ternampak high heel. CANTIK gila. Sumpah. Aku selalunya akan pakai saiz 37. Tapi saiz tu takda, aku rembat ja saiz 36. Still padan, tapi doesn't look nice. Macam perut ada lebihan isi. Pakai selesa but, nampak so so ja. Paham tak ?

Lepas tu ternampak poster Hijabista punya majalah kat kedai buku. Terus masuk rembat majalah tu plak.




Edisi pertama. Harga RM10. Jenuh nak cari tanda harga kat majalah ni. Kecik kemetot ja dia tulis -..-

Cerita Dark Shadow ni memang best gila bagi aku. Cerita vampire mekap ala-ala goth sikit. Erna sampai sawan la dengan Johnny Depp tu. Haha. Berbaloi la RM11 harga tiket dia tu. Kalau tidak, berjimat habis. Opsss :p




No comments: