Monday, February 3, 2014

Cameron Highland ( day 3 )

Assalamualaikum :)


Dalam banyak-banyak hari, aku paling tak suka final day. Tapi untuk melancong jela. Kalau study ke kerja ke, suka je :p

Pagi ni bangun awal jugak. Tapi kali ni mama yang kejutkan. Bukan sebab Jimmy tak kejutkan, tapi sebab malas nak bangun. Mama kata masa dia bangun Subuh tu, dia tengok Jimmy kejutkan abah banyak kali gila. Bila abah tak bangun, dia kejutkan aku plak. Tapi dua-dua tak bangun. Dua-dua tak layan dia. Hahaha.

Lepas breakfast ja, terus kitorang packing barang. Lepas tu abah ajak pergi Boh Tea Plantation.



Nasib baik keluar pagi. Jalan tak jem :)





Masa kitorang sampai sini pun, tempat ni baru buka. Air pun tak masak lagi. Makanan apa semua baru sampai. Kerusi and parking pun banyak kosong.



Breakfast untuk kali kedua. Abah dah kata, datang sini nak makan and rehat je.




Makan and rehat. Tengok aku, SIHAT dah T___T




Mama abah saya ^___^


Lepas makan, layankan budak-budak tu turun ke ladang teh. Kasut aku time tu 3 ke 4 inch ntah. Even flat, still tinggi. Tapi layankan je -__-



Family cousin



Family yang ramai la baru best. Baru bahagia :)



Bahagia dia :)




Bahagia kami :')


Time ni nak balik dah. Aku ajak anak sedara aku naik dengan aku. Tu pasal aku buat macam tu. Tapi adik aku ... -____-??


Balik ja apartment, terus packing barang masuk kereta. Sedih. Nak balik dah. Sedih :(



Dah kena kurung. Haha.



Nasib baik dapat ground floor. Allah lebih mengetahui :') Penat je marah-marah demi third floor. Hehe.



The end :)

No comments: