Thursday, March 30, 2017

Honeymoon 3 : Ipoh (day 1)

Assalamualaikum

Kali ni honeymoon kat Ipoh. Tapi yang best nya honeymoon kali ni sebab tak keluar bilik. Memerap je kat bilik kecuali keluar dinner. Tu pun sepatutnya dinner jela dalam hotel kan. Tapi tekak nak makanan goreng-goreng. Tak nak cafe style.

Honeymoon kali ni kitorang check in kat M Boutique Hotel Station 18. Aku booked bilik dia dari Agoda.com. Kalau tengok hotel dengan harga bilik, memang unbelievable. Murah gila. Semalam RM180 je. Tapi hotel cenggini 👍👍👍


Hotel ni menggabungkan cafe, butik dan hotel. Cantik.



Cara penyusunan barang-barang lama kat sini memang terbaik la. Kena betul dengan taste aku.


Dari lobi, naik lif ke tingkat 2, sampai la area-area bilik. Kalau tak silap sini ada 3 tingkat. Tingkat 3 ada library and dobi. Esok baru kitorang melawat tingkat atas. Hari ni dah tak sabar nak baring. Macam biasa, honeymoon ni pun menumpang gak. Aku kutip madu kat Bukit Merah tadi. Kedekut betul pak cik mak cik tu. Choi !



Serious cantik. Rasa nak repeat je.


Ini pintu dari dalam bilik kitorang. Dalam uncang tu ada kayu untuk gantung kat pintu hotel. Kayu yang 'don't disturb and room service' tu.


Aku namakan dia baju sejuk Harry Potter ⛄


Besi usang macam ni kalau ada kat rumah, aku angkut buang lama dah. Tapi diorang deco cantik plak nampak.


Toilet dia memang ada dalam idea list aku dah. Memang cantik gila black and white dia.
 

Katil dia tinggi gila. Kalau jatuh ni memang ICU la. Haha.



Ok dah malam. Kbai.

Bersambung..



No comments: