Friday, December 31, 2010

berambus dah

Hari ni tak best. Subuh-subuh lagi dah kena mandi. Uih, tak best.. tak best..

Lepas subuh ja, Aku dengan family aku 4 orang ( tendang adik aku sorang ) bertolak pergi Pahang. Nak balik UMP weyh... Haih, ada nampak macam aku tengah seronok tak ?

Tak payah la cerita panjang. Bukan best pun. Kitorang sampai UMP dalam pukul 3.30 petang macam tu la. Sampai-sampai ja, terus kitorang pack barang aku yang selori tu masuk bontot kereta. Then aku pergi pejabat. Mula-mula tu ingat nak serah kad matrik sebab guard kata kena serahkan. Last-last, mak encik kat office tu suruh simpan ja buat kenangan. Buat penat ja. Dah la kena pergi sampai 3 compartment. Semua pakat tolak hang aku. Hampeh gila. Tempat last aku pergi, pejabat asrama. Yang ni sebab nak kena serah kunci bilik. Awang tu nak ambil kunci dari aku pun banyak soal. Nasib baik segak. Huhu..

Tu ja cerita aku berambus keluar dari UMP. Cerita selanjutnya, hanya aku dan dia yang tau. Hik hik.

Nite nite

**********************

Oh, lupa inform. Kitorang tidur dekat Mega View, Kuantan malam ni. Harga asal, RM150 satu malam. Tapi dia kurangkan jadi RM140 sebab end of year. Then ada cabutan bertuah lagi untuk customer. My mom dapat yang RM50. So, kiranya harga hotel kali ni just RM90. Wewitt.. Wifi dia laju weyh. Pergi ah =)


.

No comments: