Sunday, January 2, 2011

terlewat tahun baru

Ouh... Sempat lagi tak nak buat azam tahun baru ?

Ni bukan kes terlewat, or koma sehari time new year ka. Tapi ni kes malas nak update. Dah takda story nak gebang-gebang dah. Cik awek ni dah jadi suri rumah dah. Kerja duduk rumah, buat kerja-kerja rumah. Gaji tak dapat pun. Huhu. Tengok la lepas ni. Sekarang pun dah start busy cari universiti lain untuk daftar masuk. Hope hope la dapat kos yang aku minat and aku boleh bawa kali ni. Dah tak nak move out lagi dah. Penat doe !

So, even hari ni dah 2/1/2011 aku still sempat buat azam tahun baru kan.. Tak nak la azam teruk-teruk. Yang last year punya pun tak tertunai semua lagi.

************************************

Alang-alang dah free sekarang ni, hope universiti yang aku akan masuk lepas ni, dekat sikit la dengan Annuar. Biar dia kawal sikit hidup aku. Bukan nak suruh dia kongkong or lepas ni aku jadi queen control ke apa, tapi Annuar tahu aku ni macam mana. Tunang sendiri.. mesti ah tau.

So, azam first. Aku ingat nak tutup terus akaun facebook aku tu KALAU aku dapat universiti yang dekat dengan Annuar. Hehe. Highlight sikit kat KALAU tu eh. Weyh, dekat-dekat pun kena tau jarak jugak. KALAU perjalanan dari u aku ke UTM Annuar tu tak sampai sejam. Hehe.. Dekat tak ? Tak dekat ?

Azam second. Dah tak nak hang out buang masa lama-lama dah dengan member dekat luar. Kalau nak hang out dating-dating, takpa. Sebab tempoh ni kan tempoh kenal hati budi masing-masing. Wewitt ! Jum save money untuk honeymoon =)

Third, dah tak boleh fikir dah azam apa yang nak bagi. Kalau buat banyak-banyak, nanti bukan boleh tunai semua pun. Aku ada dua kaki, dua tangan ja. Mana sempat nak buat banyak-banyak kerja. Ye dak ?

So, dua azam ja cukup tak ? Tak cukup ? Hmm, yang tak cukup tu lantak korang la. Pandai-pandai la nak hidup kan. Tu je.

Dah, jum makan. Lapar doe..

.

No comments: