Wednesday, January 12, 2011

11/1/11

Nice date kan. Sapa yang ada buat lamaran hari ni memang bertuah la. Happy halloween ! *tetiba plak*

Pagi tadi bla bla bla 2 jam dekat klinik kesihatan. Kenapa pilih klinik kesihatan ? Sebab kena bayar seringgit ja. Jum jimat ! Habis bla bla blah dekat situ, aku dengan adik aku pergi AS Mall plak. Cuci mata dekat situ. Mula-mula tu aku ingat cerita apa la yang adik aku nak tengok ni. Rupanya nak tengok Paranormal Activity 2. Adui. Gelabah dah. Nasib takdak. Haha. Last-last tengok cerita ni






Boleh tahan jugak la. Cerita dia ada part part kejam. Aku yang tak takut cerita hantu ni pun boleh pejam mata. Lepas tu kalau dia gempar sikit ja, dah tersedak-sedak aku. Terkejut ! Yang adik aku plak pulun gelak. Apa yang lawak tak tau la. Lempang baru tau. Huhu. Aku garang oh =.= "

Mula-mula tu terfikir gak la, napa cerita ni 18PL. Ke 18SG ntah. 18SX memang tak mungkin lah. Rupanya cerita ni agak kejam la. KOT ! Hehe.. Sakit jantung aku tengok tadi. Masa part dia tolak kereta kuda penjara atas jambatan reput tu pun aku dah boleh feel. Rasa macam aku yang tolong tolak. Hampeh punya cerita. Nak kata 3D, tak pun.

Tapi best ah. Pi la tengok. Huhu

Sekian

**********************************

aku kata : apa kena mengena cerita dengan tarikh ni pun tak tau.

.

No comments: