Friday, January 14, 2011

trip to UMP [part 2]

Hari ni, hari last kat UMP. Awal gila kot aku bangun. Tadi tak sempat breakfast pun sebab janji dengan Ain and Fika, nak pergi Kuantan pukul 11 pagi. Tapi before pergi tu, ada la bertengkar sikit dengan Annuar. Hmm. Takpa, tutup buku lama.

Kitorang pergi bertiga ja mula-mula tu. Then, bila dah sampai kuantan dah, Ecah call. Tanya kitorang ada dekat mana sebab dia dengan Nina baru habis kelas. Kitorang pun patah balik la lepas tu. Kitorang memang suka buang-buang minyak kereta ni - -"

Lepas ambil Nina dengan Ecah, kitorang terus pergi terminal. Cari tiket bas nak pergi KL. Then, pergi makan dekat Terminal Tomyam belakang tu.





Yang ni Ain. Dulu muka dia gebu sangat weyh. Tapi sekarang macam dah terbakar sikit. Ni semua salah engineering surveying tu la. 4 jam weyh berjemur bawah panas. Kejam kau !


 Lepas lepak-lepak kejap, pukul 2 petang aku bertolak pergi Pekeliling. Diorang tunggu aku, sampai la bas aku bergerak.





Dalam bas memang tak senang duduk dah time tu. Macam-macam aku fikir ='(

Cerita dekat KL, ada dalam blog kedua.

Tu je..

**********************************

akukata : Dini ada bagi hadiah tadi. Hadiah untuk becoming birthday. Huhu. Thanks dear.


No comments: