Thursday, June 14, 2012

new cat :)

Plan asal keluar hari ni nak ambil parcel dekat pejabat pos Rawang. Tu plan asal sebelum plan bertukar jadi makin agresif and teruk. Betul tak tipu. Tipu dosa. Hihik.

Kelas hari ni habis awal. Pagi tadi ada test Malaysian Study. Rasanya semua student university ambil kot subjek ni. Ni subjek wajib lulus. Tapi bagi UNISEL 'aku', ni subjek wajib A ! -..-" Tapi untung la dapat lecturer macam lecturer aku. Aku panggil dia BAPAK sebab nama dia Ishak. Sebijik macam nama abah aku. Bapak bagi tiru dalam test tadi. Worrrr .... Dasat ... Dasat ... Dah la boleh tiru, boleh keluar kelas awal sejam setengah plak tu. Double dasat :D

Lepas kelas, balik lepak dalam bilik dulu. Pukul 2 Erna mesej kata parcel dah sampai pos laju Rawang. Lepas tu terus pergi sana. Sampai ja kat sana, singgah Tesco dulu sebab Tira nak beli kasut. Tapi dia tak beli pun sebab kasut tu takda. Tapi aku plak yang terbeli TUT. Macam tu pun boleh -..-

Masa singgah Pejabat pos laju tu tadi, abang dalam tu cakap barang aku tu baru sampai hari ni tapi still ada dekat posmen. So dia suruh aku datang pejabat tu balik pukul 6 lebih karang. Masa tu pukul 4.30 lebih. Memang kerja aku hari ni pusing-pusing tengok pet shop la. Haishhhhhhh ...

Berjuta pet shop dah aku singgah, tapi aku jumpa semua kucing tua. Masa Asar tadi singgah solat kat Tesco Latar. Memang hari ni hari melawat Tesco pun -..- Tesco second ni aku beli TUT lain plak. Haha. Excited weyh nak kumpul TUT ;p

Dalam pukul 6 lebih baru aku pergi balik pejabat pos laju tu ambil parcel. Tu pun masa tu tinggal pekerja yang buat OT je ada. Lepas tu ingat nak balik Unisel terus ja, tapi Erna ajak buka puasa kat

.





Erna kata makanan sini sedap.




Makanan orang buka puasa haruslah OVER penuh. Tu nasi USA ja. Takda selera nak rasa Wastern dia. 




Tira khusyuk bercerita. Kalah mak-mak yang bergosip sambil cicah buah mangga petang-petang nuh .. :p




Yang ni plak khusyuk dengar. Tetiba lak henset kacau daun. Buang dalam longkang ah henset tuh :p

Lepas makan, pergi masjid solat. Lepas tu masa ODW balik, singgah jap kedai pet. Beli kitten :D Cina tu kerek gila tak nak bagi murah. Aku beli half parsi ni RM250.00. Tapi Tira la bayar dulu. Aku tengah nazak kot. Haha. Tapi kitten tetap nak. Tu cerita dia :p




Nama dia Yami. macam tak sedap plak aku rasa. Tapi aku dah terbeli rantai leher dia tu dengan nama yami. Aduyai ..




Malam ni Yami tinggal dalam toilet sebab aku nak biasakan dia jadi penghuni toilet.


Eh, bukan. Aku nak toilet train dia. Ok, habis.

No comments: