Tuesday, March 18, 2014

All out

Assalamualaikum


Minggu ni minggu shopping. Muehehe. 

Sabtu (15/3)

Pagi-pagi lagi aku dah keluar. Aimi tak bangun tidur lagi, aku dah keluar. Hari ni pergi Sunway Pyramid dengan hubby. Dating ^__^ 

Memula, cari tiket wayang. Kitorang tengok cerita Need for Speed. Tengok starting cerita ni macam tak best, tapi 10 minit lepas tu terus rasa best :p


Wayang pukul 4.50 petang. Sementara nak tunggu wayang, heret hubby teman shopping. Kesian hubby, ikut je. Jadi pak sanggup. Hehe. Lepas tu tak habis-habis snap gambar aku :)


Ada nampak gelang bunga-bunga ni kat bawah tingkat wayang. Betul-betul kat tepi eskalator tu. Cantik ! Dia buat dari kulit. Gelang tu handmade and ada banyak design. Colourful plak tu. Nanti nak beli lagi 2. Nak kasi bakal adik-adik ipar :)


Then merantau masuk yang ___ street tu. Tak ingat. Dulu ada beli satu baju polka dot blue black kat situ. Lepas tu baju tu Kak Lita beli dengan harga RM5 dari aku. Tu pun lepas dah berpuluh kali aku pakai. Tak sangka, hadap jugak dia dengan baju bundle :p



Happy me. Bluekkk :p


Tak payah suruh, Cina tu sendiri yang uruskan kaki aku :p

For lunch, kitorang pergi Tony Roma's. Potion makanan banyak gila. Lepas tu tak sedap. Sos kuah dia oily. Aku tak suka minyak. Sangat tak suka. Makanan mahal tak bermakna sedap. Service je bagus, tapi taste failed. Sorry.



Kalau gelak je, mesti mata terpejam. Haha.


Ahad (16/3)

Target nak pergi Sunway Lagoon. Tapi alhamdulillah, hari ni hujan. Start dari Ijok sampai ke Damansara hujan. Even tak boleh pergi Sunway Lagoon, still alhamdulillah :)

So tukar plan. Pergi One Utama. Macam biasa, masuk-masuk terus beli tiket. Hari ni tengok Mr. Peabody and Sherman. Seronok. Kuat gila aku gelak dalam panggung tu. Hubby ? Macam biasa, tidur -__-"


Lepas wayang, heret hubby pergi shopping lagi. Haha. Tiap kali masuk kedai kasut, ini la jadinya ...


Selfie. Muahaha :D

Tugas hubby sepanjang kena heret ni, snap gambar aku, bagi pendapat untuk barang-barang aku, angkat beg-beg aku. Ada gaya suami mithali dah ni. Siap kata lepas kawin nanti dia akan kerja kuat-kuat, bagi duit untuk aku shopping :p 

I love you :)

Petang tu kitorang naik rooftop. Kat situ ada secret garden. Kena naik situ dengan lif. Tekan butang UR. Before masuk taman, kena tulis kat buku pelawat. Ada guard yang jaga sebab kat atas tu ramai gila couple. Ni la first time aku naik. Macam culture shock kejap.




B'cos we're always happy like that. Tau ? ^__^



For dinner, aku bawa hubby pergi makan kat Wondermilk. Lepas tu balik.

Kbai.


No comments: