Monday, March 10, 2014

Propaganda Festival 3.0

Assalamualaikum

Kalau dulu Kak Lita suka sangat kata Annuar tu jahat and i deserved better, nampaknya ramalan dia failed. Dia tu selalu je fail. Haha. Buktinya aku sangat-sangat bahagia dengan hubby sedangkan dia tengah porak peranda. Conclusion dia sekarang, you are LOSER ;)

Nak lagi loser, sekarang dia jilat ludah sendiri. Haha.

Last week punya dating aku aimed nak pergi propaganda festival 3.0 kat Dataran Merdeka. Tapi disebabkan aku ni kaki cerita hantu, aku ajak hubby pergi Mid Valley. Pergi sana tengok cerita Haunt. Diorang kata cerita ni seram. Tapi aku tengok macam takda feeling. Huh.


Aim lagi nak shopping barang untuk dinner. Tapi lansung tak jumpa apa-apa. Mid Valley tak best T__T


Aku dengan hubby on diet sekarang. Masing-masing dah seminggu lebih tak makan nasi. Malam-malam makan sayur dengan buah je. Jadi rabbit. Huhu. Untuk lunch, memasing cari kedai yang low fat low calories. Then ternampak Kenny Rogers. Haha. Beratur kot nak masuk kedai. Semata-mata nak low fat low calories :p



Last-last masuk sini makan nasi jugak -_____-"

Petang tu kitorang pergi Dataran Merdeka. Parking betul-betul tepi jalan. Memula tu macam risau jugak kalau-kalau tak boleh parking sebab takda kereta lain pun. But once kitorang parking, berduyun kereta follow. Hahaha. 


Dating, dating jugak. Masa nak solat zohor and asar tu, kitorang cari jugak surau kat situ. Nak pergi solat kat surau LRT, tak boleh. Then pergi masjid je. Dah nama tempat pun Masjid Jamek. Mesti la ada masjid. Tapi satu ja tak best dengan masjid ni. Tempat wuduk dia bapak jauh. Tapi masjid dia sejuk ^_^


Masa sampai festival ni, banyak barang dah habis. Dalam banyak-banyak barang tu, aku beli soda nenas. Sedap :) Lepas tu jumpa ramai gila member. 



Arina. Dia ni junior aku masa dekat SAINA dulu. Dulu tak boleh jumpa lansung. Kalau nampak je Arina ni, tetiba darah naik. Haha. Sampai ke dorm dia pun aku pergi serang. Bila ingat balik, bodoh gila rasa. Sorry la adik. Kumbang bukan seekor kan :')

Festival ni tutup pukul 7 malam. Aku cakap kat hubby, aku tak nak balik lagi. Lepas tu kitorang pergi Festival City untuk second round. Tengok Non-Stop. Ni semua gara-gara MH 370. Tetiba cerita Non-Stop ni jadi menarik gila. Bagus la untuk knowledge bagi 'katak' :p


Kbai.





No comments: