Sunday, April 10, 2011

dating kami dua

Nervous oh nak keluar date hari ni - kata Annuar.

Haha. Punya teruja sampai tak lalu nak sarapan la. Comei je kan hubby aku sorang tu. Hehe. Aku pun sebelum pukul 6 pagi lagi dah bangun. Punya semangat. Hahaha. Korang jangan jelous. Kami memang lagu ni. Tambah-tambah abang Annuar aku tu. Haha.

Teka la kitorang pergi mana..





Clue dah ditutup. Hak hak hak. Ni la Kota Lama Kuala Kedah. Dulu aku pernah datang sini sekali ja. Tu pun abah aku drive. Tu pasai la masa kitorang nak datang sini tadi, kitorang SESAT ! Haha. Hampeh ! Padahal, time tu kitorang duk refer GPS Garmin. Hahak. Comel ! GPS tu pulun suruh aku turn right, aku pi turn left. Sangat-sangat suka - -"











Asyik-asyik gambar abang je kan. Boring tak tengok ? Hehe. Kalau aku, aku tak pernah boring pun. Eceh ! Semua gambar ni dari dslr aku. Gambar-gambar aku semua ada dalam dslr abang. Nanti la aku upload gambar-gambar cun melecun aku tu. Hehe. Bukan selalu nak perasan lawa.

Dalam pukul 11.30 tu kitorang ingat nak chow pergi AS Mall la. Tetiba kereta buat hal plak, tak boleh start. Lepas tu abang la yang pergi cari orang untuk tolong tengok. Rupa-rupanya, bateri longgar doe. Huhu. Bila enjin boleh start balik je, kitorang pergi cari bengkel.





Habis berbengkel, baru boleh pergi layan movie. Hehe.





Tetiba ja kitorang fall in love dengan budak ni. Abang lagi ah, terus tukar style rambut dia. Lepas tu cakap, lepas ni nak hafal semua lagu Justin. Hehehe. Eksited you !

Habis Justin, kitorang pergi solat. Lepas tu jumpa Meyna and Ihah dekat surau tu. 

Habis solat, kitorang chow pergi taman apa ntah dekat tepi Sungai Kedah.











Then kitorang pi buang masa dekat Tesco plak. Takat pi minum air dengan ambil gambar ja. Hehe.






2 orang, 1 air. Lepas tu, balik :)

***********************************

AkuKata : Gambar aku, nanti aku upload.



1 comment:

annuar mohammad said...

tapi..gambaq syg x sharp sgt arr.huhu.