Wednesday, April 13, 2011

Titi Hayun, Kedah

Jangan jelous eh. Hari ni aku dating lagi. Hot kau ! Air peluh turun sama laju ja dengan air terjun.

Kitorang bertolak pergi Titi Hayun dalam pukul 3 petang. Sesat tu perkara biasa la. Mula-mula memang kami sesat pun. Haha. Lepas ni tak boleh nak degil-degil lagi dah. Sebab aku degil la kitorang sesat. Haha. Comel kan..











Lepas pergi Titi Hayun, kitorang singgah Pantai Murni kejap. Tapi time tu pukul 4 petang doe. Panas berdesing. Bak kata tok aku. Hehe. Stay situ kejap, then patah balik pergi Titi Hayun sampai pukul 5.30 petang.

Keluar dari Titi Hayun, kitorang singgah kat taman apa ntah dekat Yan ni. Sebab kitorang nak transfer gambar-gambar yang kitorang dah ambil.






Pukul 6, kitorang balik. Sebab tak mau parents bising lama-lama. Hehe. Syarat date dari parents kitorang = balik cepat ! Hehe. Papai :)

Chup chup ! Ada satu lagi. Actually main reason kitorang keluar hari ni sebab aku nak bagi tart blueberry cheese dekat abang and bakal family mertua aku. Hehe.




****************************************


AkuKata : gambar aku untuk dating kami berdua  dah aku upload.

No comments: