Friday, April 29, 2011

eksplorasi stor [ sesi 1 ]

Hari ni hari rajin. Sebab .... Sebab aku memang rajin. Kua kua kuang. Wekk ! ;p

Mula tu planning dengan abah and mama nak kemas together gether. Tapi last-last, aku sorang jugak kena buat kerja tu. Aduyai. Bila nak kawin tataw. Nak suro hubby ja kemas stor tu plak. Hahak.

Nak kemas stor tu bukan cukup kalau takat sehari ja cek. Paling tidak pun, dua hari la. Yang nak hangin tu, barang tak pakai je yang banyak dalam stor tu. Syoq betoi aku buang tadi. Belambak ! Baju-baju lama, kasut-kasut lama. Hui.. Boleh bukak bundle. Duit tu boleh buat kawin. Hahaha.




Banyak kan.. Penat oh punggah semua barang ni keluar stor. Dah la angkut sorang-sorang. Nasib baik sarapan tadi aku minum milo tambah susu. Eceh ! :D




Sebelum dan selepas. Siang dan malam. Hahak. Yang sebelum tu memang la nampak kemas sikit. Sebab semua barang aku dah lempar keluar. Buat menyemak je kan. Kan.. Kan.. 




Semak.. Semak.. Tu banyak kotak kasut la. Dah buang dah separuh. Sapa nak ambik, text aku awal-awal. Esok aku nak bakar. Kita bako je. Kita bako ! Hahaha..


Ok, dah. Nak tidur. Esok ada duty nak kena buat. Jawab ujian ! ADOI !


***************************


To be continue.. :p

No comments: