Friday, September 13, 2013

New semester first dating

Assalamualaikum :)

Sambil taip, makan Mamee cup. Thanks Tira sebab beli makanan untuk kitorang bawa pergi Singapore. Isk isk isk :')


Kelmarin hari Rabu. Aku takda kelas. So aku ajak hubby keluar sebab nak tengok The Purge, tapi dah hubby lambat sejam, kitorang tengok Riddick je. Not bad la. Ok la daripada takda. 


Wayang tu pukul 5.40 kalau tak silap. Nyanyuk dah. Lupa habeh. Sebelum tengok wayang tu, makan dulu. Lapar gila kot. Aku simpan perut ni dari breakfast tadi sampai la ke lunch. Ni makan dah boleh consider dinner dah. Masa pilih tempat makan tu, hati ni berkenan kat Delicious Cafe jugak. Hubby layankan jela. Hehe :p



Belek-belek power bank aku. Spot check sirim :p



Rasa macam tak nak letak gambar aku, sebab blur. Tapi nak letak gak T_T


Kitorang order tak banyak pun. Sebab potion dia banyak. Ada air limau laici, mineral water, 2 pinggan caesar salad with grilled chicken. Tu ja. First dating untuk new semester. Sakan. Melantak one shot ni je dah RM 91. Makan ni je.








Makan menatang ni semua, sejam lebih hoi. Banyak gila. Sumpah tak tipu. Penat aku nak kunyah. Orang lain yang masuk lagi lambat dari kitorang pun dah keluar dah. Haha. Aku makan sambil bercakap, hubby lak tukang dengar, last-last makan sorang. Lembab sangat. Mengumpat je kerja. Haha.

*Actually bukan mengumpat la. Mengadu. Tak baik mengumpat. 

Habis wayang malam tu, hantar hubby pergi KTM Batu Caves, then terus balik Taman Ilmu. Sampai ja Taman Ilmu terus mandi and tidur. Esok tu aku dapat hadiah. Untung laaaaa -__-"

Hadiah dia ....... (jejeng .. jejeng ..)




Skru ?

Yes, skru. Skru yang cium rapat kat tayar aku sampai tayar leper macam penkek T_T Dah la aku sedar ni masa nak pergi kelas pagi tadi. Fuh ! Dugaan gila. Sepanjang kat kelas tu hati tak aman je fikirkan tayar. Balik kelas je terus cari Abang Man. Dia dengan bini felo depan rumah ni datang tolong. Time ni la aku tau yang bini felo tu baik. Cuma dia tu kasar sikit je. Gurau kasar. Tapi jenis yang boleh diterima la dia punya kasar tu. Hehe. Don't judge a book by _________ (fill in the blank). Haha. 

Sometimes aku fikir, orang yang kita sangka baik tu takda la baik sangat sampai la kita betul-betul kenal dia. Keburukan seseorang tu akan lagi terserlah time dia marah. Bila dia start marah, judge la dia. Belang dia dah keluar. Haha. 








No comments: