Thursday, February 26, 2015

Food hunter (day 1) - DibnDib

Assalmualikum and hi :)
 
 
Settled with my transkrip and now just enjoy my jobless time at home before I further my study. Wishing I can continue my master and have a job at the same time. Lepas kawin esok aku harap sangat aku boleh berdikari dengan duit usaha sendiri and I wish sangat rezeki dapat anak tu murah. Amin.
 
15/2 aku dengan Shima bertolak pergi KL. Aku tukang drive, dia tukang tidur. Such a good co-pilot. Masa sampai KL tu around 2pm, kitorang singgah The Curve sebab nak jumpa Aeh. Janji nak jumpa kat DibnDib, sambil-sambil tu boleh la makan. Hehe. Seharian kat highway, apa pun tak makan lagi, start the day dengan choc yang super pekat was not a very good idea. Pekat gila. Time makan tu bersumpah tak nak repeat visit. Tapi dah balik Kedah, tetiba teringat nak makan lagi.
 
 
We talked about phone a lot, and I promised myself, no more Samsung. Lepas ni nak cari Iphone plak. Benci betul bila fon selalu hang, lepas tu lembab bila nak buka folder, and the camera. Pfft.
 
Btw, ini yang kami order. Both dishes were shared. Tu pun tak habis. Kena panggil sekutu lain tolong habiskan. And the drink, jangan order minuman manis la just because u wanna try or nampak lawa kat instagram. Balance the taste. Manis and kosong. Kalau tak, muntah.


 
I don't remember the price for each. But Shima bayar RM 58 untuk ini. And dia belanja. Hihi. Murah rezeki.

 
Yang depan aku tu crepe. Dia lipat, and di tengah dia ada brownies nipis. Then dia tuang choc yang super banyak and tasty. Sedap, tapi kena share. Maybe im not that obsess with choc.  Dalam cawan tu at the bottom ada ice cream, then layered with rice apa nama tu, then choc. Sedap jugak.
 
Hubby tak pernah makan ni. So boleh repeat the visit. Hehe. Kbai :)
 
 
 
 

No comments: