Thursday, May 5, 2011

BKO hang out

Story kelmarin, tapi update hari ni. Alasan dia simple je. TENET LEMBAB !! Huh.. Huh.. Ok dah.

*****************************

Kelmarin aku hanging dengan cousin aku, Shima. Memang takda orang lain dah aku nak pergi buang-buang masa ni. Kebetulan pagi kelmarin hujan lebat gila, so kitorang keluar lambat sikit. Tu pun, time kitorang keluar tu hujan still lebat. So aku drive ikut jalan kampung sebab aku BENCI jalan sesak. Tambah-tambah kalau ikut bontot lori. Lagi jahanam. 

Kitorang sampai dekat Alor Star Mall pukul 11 pagi macam tu. Kitorang rush tadi sebab nak tengok wayang la. Aku dah check kat internet wayang pukul 11.15. Tapi pukul 10.30 baru aku keluar rumah. Lepas tu nak pick Shima lagi. Mau tak rush. Hehe. 

Kitorang rush sebab nak tengok cerita Bangkok Knockout. Hehe. Sanggup..




Habis wayang, jum aku bawak korang pergi makan plak. Kat Uno Cafe. Sepanjang dia wujud kat AS Mall ni, ni la kali pertama aku makan kat situ. 





Eksited nak makan ye. Hahak. Muka bolat - -"




Shima ni lagi la eksited. Siap pegang pisau garpu lagi. Bukan tu je.. Dengan pelayan-pelayan tu sekali dia ngorat. Haha.

Ok, gambar kat bawah ni gambar tak jadi. Tapi aku suka gambar-gambar ni. Huhuk. Sedih gila sebab dia cacat.





Gaya aku kalau jumpa makanan. Haha. Macam pelarian tak makan setahun. Kat depan aku tu ayam madu ye budak-budak. Dah lama tak makan. Tu yang jakun macam cipanzi tu. Tapi hampeh. Ada tulang doe !!




Kan dah tak habis. Sapa suruh bagi tulang kat aku. Aku bukan kucing. Aku tak makan tulang ! Huhu. Susah gila nak makan tu. 

Lepas habis mencekik, kitorang blah pergi CP. Karok.. Karok.. Haha.




Tengok mike macam nak makan. Padahal nyanyi setengah lagu je. Hihi. 

Lepas tu dah tak tau nak buat apa dah dekat AS ni. AS makin boring kot. Huhu. Kitorang singgah dekat balai polis kejap. Pergi bahagian pemusnah bom. Then buat laporan palsu - -" 

Erk ! Tipu je. Tak suruh korang percaya pun. Hehe. Shima pergi jumpa abah dia kat pejabat. Pak ngah aku la. Mintak kunci kereta, sebab nak larikan kereta polis - -" 

Tipu lagi. Hehe. Shima nak ambil seluar jean dia dalam kereta pak ngah. Tu je.. 

Lepas tu kitorang rush pergi Yan. Sebab ..




Shima nak skodeng sandel dia !! Eh silap. Skandel dia. HAMZAH. Woot ! Femez kau di blog aku. Tapi blog aku takda orang baca. So, takpa.

Sementara Shima duk mekap untuk cover muka ala-ala artis takut paparazzi tu, aku usha-usha ah barang yang aku borong tadi :)




Tadaa ! Aku dapat baju untuk skirt aku. Sangat bahagia okay.




Ni pashmina aku. Dah ada orang rasmi dah semata-mata nak mnyorok tadi - -"





Habis skodeng orang yang tak nampak pun, kitorang gerak pergi Batu Hampar kejap. Tengok tempat yang diorang kata nak buat reunion tu. Huhu. Reject boleh ??

Pukul 6 petang lebih baru sampai dekat rumah. Penat ..


No comments: