Saturday, November 26, 2011

holiday di Cameron [ day 2 ]

Day 2

Pagi ni aku mandi awal gila sebab tak suka berebut bilik air. And aku sedar diri aku lambat bersiap. Tapi aku la paling cepat siap. - -"

Pagi ni semua pakat bangun awal sebenarnya. 5.30 dah bangun. Haha. Gila. Lepas subuh jemaah, geng perempuan prepare makanan, then terus makan. Pukul 9 tu dah rasa macam nak makan tengah hari dah sebab sarapan lepas subuh. Too early ! Lepas tu semua pakat tak tau nak buat apa sebab ada tv tapi rasa macam takda. 

Dalam pukul 11 pagi macam tu kami pergi Mardi. Tiket masuk aku tak ingat berapa ringgit.



Photoholic



Yang sebelah aku tu anak buah aku. Darjah 5. Dia ni muda setahun ja dengan mak su dia. Mak su dia darjah 6. Haha. See, muda-muda dah jadi mak su. Aku mak ngah :)



Kat tangan budak ni ada handphone Kak Ann. Kak Ann ajar dia main angry bird. Ni la budak-budak zaman sekarang. Zaman aku dulu nak pegang fon rumah pun mama abah bising.


Then, kitorang pergi ladang teh.




Balik ladang teh, cousin cousin aku semua pakat nak terus balik ja. Family aku dengan family ayah cu plak terus pergi borong sayur. Sampai kat tempat borong sayur tu, aku, abang dengan adik tak turun pun. Aku tidur dalam kereta sebab mabuk. Abang plak kena jaga kereta takut polis datang sebab parking kat tempat tak boleh parking.

Malam tu, abang Izul prepare something. Ice cream strawberry. Tak payah bayar mahal-mahal. Homemade pun boleh.



Taste it. You gonna love it. Love him. Love my brother :)

No comments: