Sunday, November 20, 2011

Jalan tak balik-balik [ day 4 ]

Last day.. Pagi ni kitorang breakfast kat mcD. Telan burger terencat tumbesaran sorang seketul. Sama terencat macam yang previous KFC punya. Haha. Lepas tu minum milo panas.



Ok, bab-bab tambah sos ni hubby memang excited terlebih sikit :p


2 bekas sos tu pun kira tak cukup lagi untuk burger dia - -"



Tengok hubby makan pun aku dah kenyang. Hehe. Memang la sebab aku dah melahap awal tadi lagi. Lapar tawu ...



Lepas makan, kitorang online kejap. Lepas tu makan lagi. Haha. Beli ice cream RM1 sorang satu. Lepas tu tebus guna 2 kad yang Shahirah bagi. So dapat la McChicken free 2 ketul. Haha. Burppppppp 2 harakat ! :D

Lepas tu kitorang pergi cari shopping complex apa ntah. Ingat tu nak tebus kupon RM80. Tapi before boleh tebus kupon tu, kena beli barang RM100 ke atas la plak. Lain kali baik tak payah bagi kupon tu. Huhu. Kalau tidak, free free ja hubby boleh dapat kasut futsal dia. Rugi RM80 tu.

Then kitorang pergi beli tiket bas untuk b balik Kedah.

Habis beli tiket, kitorang naik ulat pergi Time Square nak cari kasut aku. Melilau dari bawah sampai atas. Last-last beli kasut kat bawah jugak. Hahaha. Percaya la, semua perempuan macam tu kot. Masuk kedai banyak-banyak, last last cari kedai yang awal jugak. Haha. So dapat la kasut 1 kat aku. Habis dapat kasut, kitorang pun balik.

Sampai kat tempat parking, hubby terus kemas barang dia. Hubby nak balik rumah acu terus. Aku pun balik Unisel ja terus. At last, sempat jugak kitorang keluar before balik Kedah. Hehe.


No comments: