Sunday, November 27, 2011

River Cruise Melaka [ day 4 ]

Sampai ja kat homestay, semua pakat penat. Ada yang tidur, ada yang makan. But for sure, benda first sekali yang kitorang buat lepas masuk ja kat dalam rumah, kitorang terus solat jamak ta'hir secara jemaah. Masa ni dah nak  dekat senja dah. Mama berleter kata berjalan sakan, tapi lupa sembahyang. Apa pun tak boleh - -"



Abah tidur olok-olok ja ni. Hehe. Dia suruh gambar ni upload dalam facebook aku. Tapi aku upload kat sini. Kira bolehhh la.

Malam tu, lepas maghrib ja kitorang pergi Bandaraya Melaka. Plan tu nak pusing la dulu. Tapi tak sempat punya la. So kitorang singgah river cruise Melaka ni ja. Harga tiket aku tak tau berapa sebab bukan aku yang bayar. Tapi harga air minum kat sini mahal. Sebab aku bayar - -"





Takda apa pun nak cerita. Yang aku tau, dulu aku dah pernah naik bot ni. Tapi time tu siang. Ni malam. Malam memang lagi cantik and berbaloi la. Tapi MENGANTUK and penat.


Balik-balik rumah terus tidur. Zzz





No comments: