Saturday, November 19, 2011

Jalan tak balik-balik [ day 1 ]

Aku nak post cerita lapok ni haa. Hari tu aku keluar dengan hubby. Time cuti seminggu. Cuti apa pun tak tau. Hehe. Teka sendiri.

***********************************

Tengah hari tu, hubby turun Rawang. Aku tak berapa ingat pukul berapa sebab ni cerita lama. Aku tak update pun sebab aku busy study. Sekarang dah free, baru la boleh lenyek keyboard ni puas-puas. Macam nak buat kentang putar tu.

Aku pergi ambil hubby kat KTM Rawang. Lepas tu aku bawa hubby pergi mandi sungai kat Templer Park. Dekat ja dengan Rawang. Entry satu kepala RM1. Sebiji binatang biru RM2. So RM4 duit hubby. Hehe.



Colourful nak mampos. Biru ada, merah ada, pink ada, hitam ada. Kalau tengok dari depan, macam-macam lagi ada. Bhahaha.


Beruk ni melancarkan kempen kebersihan. Cuba baca kat situ. Dia tulis "Kebersihan Tanggungjawab Bersama Beruk". Cuba baca elok-elok. Muehehe.

Ingatkan mandi pagi takda orang. Eceh, cari time takda orang oh. Mana boleh blah. Haha. Tapi time ni la ramai orang. Dah la time cuti. Ada brapa grombolan kawan monkey ntah duk buat BBQ sedara sendiri kat atas tu. BBQ ayam. Ish, kejam. 

So kitorang mandi kat level 2. Bersama warga tua. Hahaha. Berapa jam eh kitorang mandi ? 3 kot. Sampai pucat, sampai kecut habis ah. Aku pun tak faham macam mana hubby boleh bertapa bawah air terjun tu tak reti-reti nak balik :p

Lepas tu kitorang pergi hometown hubby. Singgah Carrefour cari makan. Lepas isyak, kitorang pergi I-City !! :D



Terbatal plak posa aku malam ni. Sebab korek hidung harimau. Bhaha.


Cuba check gigi sapa putih lagi. Hubby ? Kuda 1 ? Kuda 2 ? Ke gigi aku ?


Comotnya muka. Mana hubby tak tolong lap ni ? :p



Kesian. Takda sapa nak tolong ambil gambar kitorang. Nasib baik jumpa cermin yang baik hati ni. Huhu.


Kenangan terakhir bersama puan lembu. Lembu ni dah arwah dah. Hubby sembeleh time raya korban hari tu :p


Teringin nak naik yang ni. Tapi takda anak lagi. Tunggu hamster kitorang beranak dulu la kot. Lepas tu boleh la naik. KOT :p


Ni part aku merajuk dengan hubby. Haha. Dating pun merajuk. Tak siuman la kamu - -"

Habis dah DAY 1 kitorang ...


No comments: