Tuesday, May 31, 2011

edisi selongkar

Sebab dah boring sangat and tak tau nak buat apa. So aku selongkar bagasi aku balik and keluarkan benda ni ...




Beg mekap [ yela kot ]

Beg ni bukan baru beli eh. Takda pasai ah nak tayang benda baru kat sini. Ni just edisi selongkar and share share. Sharing is loving kan. Hak hak. Beg ni lebih kurang macam poket doremon aku la kot. Macam-macam ada. Shower cream ada, syampu Rejoice ada, pencuci muka, toner, losyen, bla bla bla. Semua ada. 

Cuma aku dah kecilkan diorang. Guna lampu pengecil. Haha.




Yang ni shower cream dengan syampu Rejoice aku. Tengok ! Dah mengecil kan. Hihi ..




Ini plak toner dengan pencuci muka Irise aku. Kiut je kan. Kan .. Kan .. :)




Yang ni .. Dalam botol kecik tu, pencuci mekap. Yang bekas bulat penyek tu, losyen. Yang putih besar tu, ubat ketiak. Haha. Dedoren doe ! Aku pakai Rexona. Eceh ! Tu pun nak kena cakap.




Belakang tu kapas muka. Depan tu klip rambut awek Mickey Mouse :D




Ini .. lu pikir la sendiri. Haha.

**************************************

AkuKata : Botol-botol kecik yang aku letak shower cream + syampu + pencuci muka + toner + losyen + pencuci mekap tu korang boleh beli dekat semua kedai yang ada jual barang-barang perhiasan or barang-barang kesihatan, macam Watson and Guardian. Aku beli satu beg tu = RM15 je. Berbaloi amat ! Sebab dia sangat berguna. Dalam beg tu ada lebih kurang 9 barang :)


No comments: