Wednesday, May 25, 2011

reunion SKPL batch '03



Kelmarin, aku dengan Teah anjurkan reunion untuk bebudak sekolah rendah kami. Geng senior Sekolah Kebangsaan Padang Lumat ( SKPL ) batch 2003. Asal gambar aku dengan hubby ja dekat atas ? Sebab hubby yang selamatkan suasana :) THANKS HUBBY !

Tempat : Batu Hampar, Yan, Kedah.
Pukul : Supposed to start at 12.30. Cet !

Aku keluar rumah hari ni pukul 11.15 pagi sebab bajet nak sampai dekat Batu Hampar ( BH ) pukul 12. And aku + Teah + Ika sampai dekat BH memang SHARP 12 tengah hari. Lepas kitorang sampai, kitorang cari port dulu. Set tempat bakar. And survey tempat mandi sampai peluh-peluh. Tapi orang lain sampai LAMBAT GILA. Kecuali hubby + Syidi + Hizami + Adam.



Ini, lepas Adam + Hizami datang. Sebab Hizami smoking. So dia ada lighter.



Ayam yang Teah perap sendiri.



Ika






Ayu gila Teah bakar ayam. Haha. Hari ni kitorang ada ayam bakar, hot dog bakar, nugget, bihun goreng from Ika dengan junk food. Banyak gila makanan. Sampai tak larat habis la. Last last semua pakat angkut bawak balik rumah ja.




Hubby mandi tak ajak :'(




Geng pecah perut. Gila penat aku gelak. Haha. Seronok bukak balik story story lama. And aku dapat gosip baru kau ! Member aku 2 orang yang dah kawin. Jelous ohh !! Hubby, kita bila lagi ?? :p



Time ni Mak Ndak suruh cover dia. Haha.



Hubby kiut ! ^.^




Time ni nak balik dah. Dari belakang sekali, starting from left = Teah, Poyah, Mak Ndak, Anis, Kilah, Keon, Wani, Ika, Adam, Hizami, Bulah and Rozi. Dari depan plak, starting from left = AKU, HUBBY and Syidi.


Pukul 6 lebih kitorang semua dah berambus. Best la dapat jumpa korang. Serious rasa nak buat lagi. Tapi kali ni nak buat jauh-jauh plak. Langkawi maybe :D

No comments: