Sunday, May 22, 2011

photoshoot CINTA [ part 2 ]

Hari ni laju ja aku keluar rumah. Lepas asar, terus pecut ambik Teah. FOTOGRAPHER KITA. Lepas tu stop dekat Guar plak, ambik hubby. Kali ni aku tak ambil hubby dekat rumah hubby, sebab hubby takot kantoi dengan ayah. Hehe. First stop kitorang, kitorang pergi Pantai Murni. 





Matahari terik gila, padahal dah dekat pukul 6 petang. So kitorang gerak pergi Batu Hampar dulu. Survey tempat untuk reunion selasa nanti. Tapi tak survey sangat la. Kitorang pergi shot shot.






Dalam 6.30 macam tu, kitorang patah balik pergi Pantai Murni. Dah boleh buat aksi hindustan doe. Haha. Tapi aku tak upload sini la. BAHAYA kau !






Ok, pukul 7.15 macam tu baru kitorang balik. Sampai rumah lewat gila. Mampos mama aku marah. Huhu. Mama aku missed call 2 kali. Pas aku call balik, mama kata abah marah gila. Aku apa lagi, cuak ah. Dah la kereta hancur. Aduyai !! Yang hubby plak, selang brapa minit ja, ayah call. Doa-doa la bagi kami cepat kawin weyh ! Huhu.

9 comments:

Wan Zhafri said...

ok shempoii lagi... grrrr... kami xda cameraman. T.T

Wanie Husna said...

sweet sgt . suke bace blog akak . rse jeles plak . hehe

Fatin Nadiah said...

onez : cameraman km upah ngan mknan ja :)

Fatin Nadiah said...

husna : tq adik :D rajin2 la usha blog ni eh. hehe

misznanarizal said...

perghh..ni yg aku dengki kat ahng ni...

Fatin Nadiah said...

haha..
dengki pe babe
ang pown bole wat aih

shepette said...

lawa gamba :)

Fatin Nadiah said...

tq dear :)

ayne said...

pantai murni boley jalan tepi macam 2 eh.. kesian kan x penah tau walupon slalu p.. haha

btw! kau cntik gila!