Monday, February 4, 2013

Beaniplex trial with lover :)

Assalamualaikum.


Start dari hari hubby daftar Unikl Gombak, kitorang dah plan nak dating SETIAP minggu ! :p
Setiap minggu jumpa, setiap minggu la mama geleng-geleng kepala. Muehehe.

Minggu ni kitorang dating dekat Setiawalk, Puchong. Ramai yang tak tau tempat ni. Mall ni baru buka kot. Masa aku sampai tu, banyak ja tampal-tampal 'untuk dijual, untuk disewa' tu. Kedai pun tak banyak buka. Just ada kedai makan jela kat area bawah. Design dia cantik. Kolam sekeliling. Swimming pool dinding cermin kat atas. Fuh !  Gayat ... -.-"

Kitorang terlepas sampai ke sini pun sebab nak try tengok wayang kat Beaniplex TGV. Beaniplex ni tak sama macam wayang biasa. Dia ada 1 hall ja 1 tempat. Lepas tu cerita dalam Beaniplex ni bukannya sama. Macam pukul 8 cerita katun, pukul 10 cerita melayu, pukul 2 cerita hantu. So kalau nak tengok kat Beaniplex, better check via online dulu. Takut sampai-sampai nanti menyesal lak.





Kitorang sampai sini dalam pukul 10 pagi. Masa sampai tu blur jugak la. Bangunan kosong kot. Tapi tu kat luar la. Tengah-tengah bangunan tu ada la manusianya.




At least ada kedai makan, gym and wayang.


Masa kitorang sampai kat level panggung, takda orang pun woh. Orang yang jaga kaunter dengan mamat-mamat bangla ja ada. Awal gila kitorang sampai. Perh !

Tiket wayang kena RM44 untuk 2 orang. Mahal dari biasa. Tapi nak try punya pasai, hadap jela.



Movie of the day :)


Semantara tunggu tu, hubby la semangat gila nak snap-snap gambar. Sampai lapar T_T Lepas tu terus pergi kat level panggung and duduk situ diam-diam sambil makan hot dog. Nyum nyum ..



Hubby paksa buat macam ni. Aku macam pergi disko dia kata -.-"


Pukul 12.30 kitorang masuk. See the hall. KOSONG ! Cuma ada aku dengan hubby ja dalam panggung. From the beginning till the end ! PERH !



From incik google.




Nampak tak muka bahagia kat situ ? Hik hik T_T


Keluar-keluar panggung ja terus serbu Tesco kat depan tu. Sebab lapar ....




Kat Tesco ni tetiba lak mama call. Mama call salah time :'( Mama suruh aku balik Kedah hari rabu sebab nak sambung passport. Aku pun ye ye je bagitau kat hubby yang aku kena balik rabu. Terus hubby sentap and merajuk dengan mama. Sebab mama buat keputusan last minute. Tiket bas dah habis. So macam mana hubby nak balik kedah T_T

Terus hubby suruh hantar dia balik. Aku pujuk pun tak jadi apa. Huhu. Bila sampai tengah jalan ja, mama call aku lagi. Mama pujuk anuat balik. Mama kata mama boleh ja mai sini ambil hubby. Alolo :')



No comments: