Monday, February 4, 2013

22nd birthday

Assalamualaikum


28/1/2013 haritu genap umur aku 22 tahun. Kebetulan haritu aku bertolak balik Taman Ilmu. Sampai ja kat Taman Ilmu, terus drop Aimi dengan Jimy. Lepas tu aku dengan hubby pergi Aeon Anggun. Dating ! :)
 
Kitorang tengok cerita Juvana masa tu. Aku memang suka cerita tu sejak episod bersiri kat tv lagi. Dalam movie ni aku suka Shanaz. Even dia jahat, tapi dia pandai lakon. Sebab in real world pun maybe dia sama macam dalam lakonan -.-"
 
Lepas tengok wayang tu hubby bawa aku makan. Aku pilih Chicken Rice Shop sebab tekak rasa nak makan nasi ayam. Pandai plak aku mengidam .. Lepas order makanan, hubby terus keluar restoren tinggalkan aku sorang-sorang. Lama gila aku tunggu dalam tu. Even makanan dah sampai pun, hubby still tak balik-balik. Bila aku mesej dia, dia kata dia usha cover iphone. Tapi cover iphone dia tu baru ja seminggu pakai. Takkan nak beli baru. Lama gila aku tunggu. Tiba-tiba hubby datang kat aku dengan bawa kek ais-krim Baskin Robbin :') Ada lilin. Tapi tak nyalakan. Tapi still soooo sweet :)

Malam tu aku tinggalkan hubby dekat KTM Rawang. Then aku balik sorang-sorang. Actually hubby takut nak bagi aku balik sorang-sorang sebab akan lalu hutan. Tapi aku still kena balik. Aku pun takut gak sebenarnya. Nasib baik belakang kereta aku tu ada 2 biji motor. Rupanya diorang tu student Unisel gak. Sampai ke pintu Unisel diorang follow aku :')
 
Sampai ja rumah, Kak Lita dengan Tira hilang. Aku dah capai penyapu dengan mop dah masa tu sebab meow meow ni suka buat sepah. Tetiba Kak Lita dengan Tira muncul kat pintu sambil bawa kek :')




Kak Lita dah potong dulu. Amboih :p


AkuKata : Thanks semua yang wish birthday aku. Rupanya dah 22 tahun pun aku. Seronok ke tidak, tu bergantung pada aku macam mana aku nak menilai. Bagi aku, aku bersyukur sangat bila makin lama makin berangka ni. Sebab salah satu punca dosa-dosa aku bakal ditutup nanti. InsyaAllah. Allah ada untuk menolong :')



No comments: