Saturday, February 2, 2013

Hadiah 21st birthday hubby

Assalamualaikum.


Ni nak cakap sikit .. Bagi aku, ramai yang tak faham sebenarnya. Tulis blog, bajet artis. Kalau tak artis, confirm loser. Tahap ambil sticky note, tulis LOSER besar-besar, then tempek kat dahi. Motif ?? Aku tak kesah pun sebenarnya sapa pun nak baca pos aku. As long as aku tulis ni untuk aku. At least kalau aku mati esok esok, ada la orang nak kenang aku bila baca blog ni. Rupanya banyak dosa gak sebenarnya aku ni .. -.-"


******************************************

Ni entri lapok lagi. Hari jadi hubby dah 2 bulan lebih dah lepas. Tapi hadiah ni aku baru bagi. Nak kata baru, tak baru sangat la. Asyik lupa ja nak kasi T_T

Actually aku tak tau nak bagi apa. Kalau boleh tu aku nak bagi something yang unik and hubby akan pakai. Last-last terfikir nak bagi lens mug. Orang kata kalau nak bagi hadiah, bagi benda yang kita sayang. So, tadaaaa ...




Nota sticky note pengganti kad hari jadi berlagu birthday yang mahal




Kek magnet peti ais pengganti kek baskin robbin yang mahal




Lens mug idaman T_T





Selepas dibungkus semua kesayangan. Akhirnya ..


Akhirnya hadiah bertukar tangan. Babai lens mug (T___T)" 




No comments: