Wednesday, February 27, 2013

dating bersama Pringles :)

Assalamualaikum and hi.


Hari ni dah masuk hari ketiga aku sakit gigi. Sangat-sangat la takda mood nak menaip. Dengan assignment berlambak, lab report, project, tutor. Tetiap hari aku kenyang makan benda-benda ni jela. Huhu.

Anyway, weekend hari tu aku dengan hubby pergi 1 Utama. Kalau aku taip One Utama dekat GPS Papago tu, lansung dia tak naik weyh. Gila kerek ! So, 1 Utama la kan. Masa kitorang sampai sana, awal gila la. Parking banyak kosong kot. Highway pun tak jem. 

Benda first yang kitorang cari, of course wayang. Pergi GSC beli tiket ..




Overall, aku suka sangat dengan cerita ni. Tapi sayang, dah lama keluar, baru nak pergi tengok.



Lepas beli tiket, terus terfikir nak pergi breakfast. Tetiba nampak Cinnabon ni dekat depan mata. Lepas tu beli yang paling banyak sekaligus. Sekotak tu ada 4 Cinnabon = RM13.00. Bajet kali ni semua kena bagi fair dengan hubby. 50-50. Sebab sem ni aku memang over bajet. Bajet kucing + minyak kereta + internet + barang masak + dating tiap minggu. Semuanya wajib and semuanya pakai duit weyh T_________T

So solution-nya, tiap kali dating, kitorang akan masukkan duit yang sama nilai dalam 'dating purse'. Muehehe. So kalau time beli-beli untuk barang berdua tu, kira fair fair la. Boleh la bajet :)




So bajet :p



Lepas wayang, kitorang makan lagi. Hidup ni tak pernah kurang dengan makanan. Hehe. Aku yang berisi macam ni pun, hubby kata ok dah. So, makan jela kan :p Tapi pipi aku aaa. Tembam -.-"

Memula tu kitorang masuk kedai masakan Penang. Dah duduk dah, dah dapat buku menu dah, tapi masa tengok menu tu, tetiba nampak Chee Cheong Fun. Lepas tu tetiba teringat yang Kak Lita kata Chee Cheong Fun tu usus babi. Terus ajak hubby keluar dari kedai tu. Padahal ada ja pekerja perempuan bertudung dalam tu. Sebenarnya kedai tu halal je. Tapi sebab was-was kan. Better jangan.



Tengok menu siap snap picture lagi. Tengok-tengok tak jadi makan pun -.-"


Masa kitorang nak cari tempat lain, tetiba jumpa yang game Primgles ni. Lepas tu hubby eager nak main sama. Beratur punya la panjang .. Sampaikan ada nenek tua yang main. Menang ja kat dia.




Boling Pringles



Hubby tonggek :p



Menang ! Dapat 1 Pringles free ^_^


Then baru la boleh pergi makan. Nyum nyum .. Kitorang singgah Kenny Rogers Roasters. Ni la first time aku makan kat sini. Jakun weyh. Siap cerita dalam blog lagi. Buat malu je T_T



Muka lapar. Haha



Menu for today's lunch. Alhamdulillah.









Done with today. Kbai :)

No comments: