Monday, August 15, 2011

berbuka di Putrajaya

Nak baca karangan panjang ka .. nak baca karangan pendek ? Hehe.

Semalam aku + hubby + Mira + Syidi pergi Putrajaya. Dah lewat kot kitorang sampai sana. Buka puasa pun kena buka tengah jalan. Makan roti GARDENIA oh. Kasi promote sikit. Sebiji roti, share dua. Aku pun tak paham. aku beli 3 roti, tapi b nak jugak makan sebiji roti share share dengan aku. Makanya, lagi dua biji tu aku akan makan sahur karang. Cicah hot milk pun sedap :p

Sampai ja kitorang kat Putrajaya, kitorang pergi masjid dulu. 




Sembahyang maghrib kat sini. Syidi jahat gila. Sempat jugak dia telan nasi dengan ikan goreng kat sini. Haha. Tak perasan ke yang dia tu dah macam kucing je aku tengok - -"

Lepas solat, kitorang pergi Masjid Besi plak. Kira dua masjid ah kitorang belasah malam ni. Nasib takda masjid ketiga. kalau tak, maghrib masjid lain, isyak masjid lain, terawih masjid lain. Kita pakat-pakat susun. Haha.

kitorang buat 8 ja. Lepas tu, empat-empat pakat lari keluar. 

Kita photoshoot plak eh .. 




Yang belakang tu Syidi. Yang depan ni Mira. Jangan tertukar plak. Haha.




Yang ni aku suka. Hihi. Salam calit-calit sikit. Tapi no touching eh. Sebab nak masuk facebook. Hahaha.




Habis ja dekat sini, kitorang pergi Taman Warisan. Kat situ ada food court. Tapi dah tutup la plak. Masa tu dah pukul 10.30 malam kot. 


Then kitorang pergi je Presint 9. Aku tapau chicken chop kat food court. Hubby plak usung aku makan kat kedai mamak. Then minta pinggan 1, sudu garpu 1, buka bungkus plastik, tuang ayam chop chop tu masuk pinggan. Memang terbaik ah. Haha. Nak lagi best, orang kat kedai mamak tu ramai nak mampos. Sebab semalam ada bola. Man Utd lawan. Padan la hubby nak lepak mamak - -"


Stay sana sampai cerah. Lepas tu, kitorang balik :)


**************************


AkuKata : sahur hari ni makan bihun goreng. Beli kat 7E. Bihun tu rasa air-cond. Sejuk gila.

No comments: