Saturday, June 4, 2011

Indonesia [ day 4 ]

Hari ni dah final day dah. Aku bangun tadi pukul 2 pagi jam Indonesia. Lepas mandi, terus kitorang turun makan. Masa turun tu dah pukul 3 pagi dah.




Sarapan pagi ni sama macam hari kedua hari tu. Nasi goreng dengan teh tawar. Lepas makan, terus kitorang check out. Tapi before tu abah pergi jumpa tourist guard kitorang, Awi. Abah bagi bekalan yang kitorang bawa dari Malaysia dekat dia. Ada biskut 3 peket. Dengan megi goreng 15 peket kecik. Haha. Ni semua sebab nak ringankan beg je. Puih puih. :D Lepas tu, abah bagi tip sikit dekat dia. 100.000 rupiah kot tak silap.




Kalau nak tau, dekat seat paling belakang ni la aku duduk sepanjang trip ni. Aku sorang ja dekat situ. Siap boleh landing lagi. Ada aku kesah ? Tipu. Tak landing pun :)

Pagi ni jalan tak jem. So laju ja bas tu meluncur atas jalan. Sebab kitorang keluar awal gila, sempat la kitorang usha mamat-mamat pondan kat Jakarta ni. Haha. Seksi doh.

Pukul 4 pagi tepat kitorang sampai Soekarno-Hatta Airport. Then terus kitorang check in apa semua.






Pukul 7 lebih, kitorang dah terbang balik Malaysia. Dekat hati tu memang gila tak sabar nak jumpa hubby sebab ingatkan hubby tak balik kolej lagi. Rupa-rupanya, hubby dah lama sampai KL :(




Proud to be Malaysian.

*******************************

AkuKata : Bila dah melawat tempat orang, mesti la nak cerita tentang diorang kan. Tapi previous entri aku memang tak cerita pasai diorang pun. Sebab takut penuh. So, nanti la aku update lain. Kalau rajin :)


No comments: